ADS

Isnin, 18 Mei 2015

Lihat Video Animasi Epic Fan Filem Karakter Marvel VS DC





Peluang peminat untuk melihat filem atau animasi crossover Marvel dan DC pada layar skrin adalah sesuatu perkara yang mustahil, tetapi itu tidak menghalang peminat berfantasi tentang crossover antara dua syarikat komik yang popular itu.

Terdapat juga lambakan video animasi atau trailer fan made untuk crossover Marvel / DC di Internet, tetapi kebanyakannya adalah ringkas , mereka sering menggunakan footage yang diambil dari filem animasi atau clip video dari game lalu dicantumkan untuk menghasilkan sebuah video.

Tetapi Vlogger yang dikenali sebagai Saruhan Saral telah menghasilkan sebuah video animasi yang berdurasi 10 minit dengan menggunakan blender dan After Effect. Beliau telah mengambil model karakter tersebut daripada video game Injustice : God Among Us dan Marvel vs Capcom 3 dan menghasilkan composition dengan Adobe After Effect daripada model tersebut, namun hasil kerja Saruhan Saral boleh dikatakan menakjubkan. Anda boleh melihat beberapa karakter daripada Marvel dan DC bertarung di dalam video tersebut.

Lihat video tersebut di bawah.





Filem Live Action Marvel Vs DC dijangka tayangannya pada tahun 2200. :3




Tiada ulasan:

Catat Ulasan