ADS

Rabu, 11 November 2015

Pelakon Pom Klementieff Bakal Membintangi Guardian Of The Galaxy Vol.2

.

Guardian Of The Galaxy Vol. 2 bakal membawakan kembali karakter kegemaran intergalactic Marvel Peter Quill aka Star Lord (Chris Pratt ), Gamora (Zoe Saldana ) , Rocket Raccoon (Bradley Cooper) , Groot ( Vin Diesel ), dan Drax Destroyer ( Dave Bautista ). Penulis / pengarah James Gunn telah merancang untuk menambah ahli Guardian Of The Galaxy dengan memperkenalkan satu watak yang baru.


Pelakon kelahiran Kanada, Pom Klementieff telah diumumkan secara rasminya bakal membintangi Guardian Of The Galaxy Vol.2 arahan James Gunn baru-baru ini. Menurut laporan dari Deadline beliau akan memainkan peranan sebagai Mantis. Pom Klementieff pernah membintangi filem Oldboy yang turut dibintangi oleh Josh Brolin yang memainkan peranan sebagai Thanos di dalam MCU.


Watak Mantis telah dicipta oleh Steve Englehart dan Don Heck, dan Mantis diperkenalkan buat pertama kali dalam Avengers # 112 pada tahun 1973. Mantis adalah merupakan anak kacukan Vietnam dan Jerman, iaitu anak kepada antihero Libra. Mantis adalah seorang yang pakar dalam seni mempertahankan diri, mempunyai kebolehan psikik dan mempunyai kaitan dengan makhluk asing Kree. Beliau juga mempunyai kaitan dengan Avengers dan Thanos dalam komik .



" Mantis mempunyai kelebihan mengadaptasi kuasa daripada Cotati membolehkan beliau berkomunikasi secara telepathy dengan tumbuh-tumbuhan, hidup di angkasa, dan berkeupayaan memindahkan dirinya dari suatu tumbuhan kepada tumbuhan yang lain merentasi jarak antara bintang atau interdimensionally. Setelah dilahirkan semula, dia berkemampuan menghasilkan serangan letupan tenaga yang kuat, membentuk perisai pertahanan, berkomunikasi secara langsung dengan makhluk kosmik seperti Eternity dan Death. Fikirannya adalah merupakan campuran hibrid manusia dan tumbuhan, kalis kepada serangan mental atau metafizik, dan ketahanan fizikalnya semakin kuat selepas bertarung. Beliau juga handal dalam seni mempertahan diri, memanipulasi sendi atau saraf melalui pressure point. Kekuatannya boleh dikatakan setanding dengan Thor.”



Guardian Of The Galaxy Vol. 2 telah dijadualkan tayangannya pada 5 Mei 2017

1 ulasan:

  1. Watch avengers infinity war full movie online on 123movies now. Reliable sources from the Screen Geek site have revealed that Loki will probably be the first person to die in Avengers: Infinity war.

    Part 3 of the Avengers was announced soon after the events of Thor: Ragnarok. At the end Thor: Ragnarok, the audience sees Loki and Thor bringing the Asgard inhabitants out of the planet was destroyed but suddenly encountered a giant spacecraft.

    Many people think that this is the ship of Thanos. And before Asgard was burned down, Loki quickly grabbed the Tesseract.

    We all know that Thanos gave Loki Mind stone to Loki to bring him Tesseract, which is Space Stone. He threatens Loki not to fail and if he fails he will have no place to escape. See more: moana putlockers

    BalasPadam