ADS

Khamis, 21 Mei 2015

Dozen Video & Foto Pada Set Penggambaran Captain America: Civil War Dan Kaitan Winter Soldier Dalam Marvel Sinematik Universe.



Peperangan menentang robot A.I Ultron dalam  Avengers : Age Of Ultron mungkin telah berakhir, tetapi masih ada perang yang menanti adiwira Marvel sinematik Universe dalam Captain America: Civil War yang diarahkan oleh duo Anthony dan Joe Russo. Walaupun judul filem tersebut seperti sebuah filem solo(stand alone) Steve Rogers, tetapi Civil War bakal menyatukan semula beberapa ahli Avengers dan bersama-sama dengan beberapa karakter superhero yang baru. Filem ini adalah diadaptasi daripada jalan cerita(storyline) buku komik Marvel mengenai Tony Stark dan Steve Rogers tidak bersependapat dan mempunyai pendirian yang sangat berbeza pada subjek orang-orang yang mempunyai kebolehan luar biasa(superpower) perlu mendaftar dengan mengikut Akta yang telah ditetapkan oleh kerajaan persekutuan. Antara pelakon yang dapat dilihat pada gambar dan video pada set pengambaran Captain Amera : Civil War ialah Chris Evans (Captain America), Scarlett Johansson(Black Widow), Robert Downey Jr(Ironman), Anthony Mackie(Falcon), Jeremy Renner(Hawkeye), Elizabeth Olsen(Scarlet Witch), Paul Rudd(Ant-Man), dan Frank Grillo(Crossbones).

Frank Grillo yang memegang watak Brock Rumlow dalam Captain America : Winter Soldier yang merupakan ahli Hydra turut serta di dalam Civil War dan beliau telah mendapat pakaian khas dan nama samaran villainnya iaitu Crossbones. Brock Rumlow pertama kali muncul sebagai S.H.I.E.L.D dan secret agent Hydra. Dalam Winter Soldier beliau terakhir dilihat dibawa menaiki ambulans untuk dirawat dari nahas dahsyat kemusnahan bangunan Triskelion ibupejabat SHIELD. Crossbone mempunyai banyak sebab berdendam terhadap Captain America.


Latar belakang Set penggambaran Captain America dikatakan adalah merupakan sebuah kawasan pasar di Wakanda (merupakan tempat Black Panther). Pada set tersebut Scarlet Witch telah dilihat memakai pakaian kasual, Chris Evans lengkap memakai kostum Captain America, serta Frank Grillo(Brock Rumlow) memakai kostum Crossbones dan juga dapat dilihat tidak memakai topeng dan mempunyai parut pada wajahnya kesan daripada kejadian yang berlaku dalam Winter Soldier. Scarlett Johansson (Black Widow) dilihat memakai Jaket dan pakaian biasa. Daripada gambar dan video pada set penggambaran Captain America : Civil War itu memaparkan Captain America,Falcon, Black Widow dan Scarlet Witch menentang Crossbones dan tentera HYDRA Jeremy Renner, Paul Rudd dan juga Robert Downey Jr dilihat berada pada set tersebut tetapi tidak melakonkan sebarang babak.

Anda boleh melihat foto & video dan tentang Winter Soldier dibawah.


A video posted by Esteban (@estevandam) on

A video posted by Esteban (@estevandam) on

A video posted by Esteban (@estevandam) on

A video posted by German Xavier Rodriguez (@sirgerman3) on





































Menurut Lainey Gossip, menyatakan babak pada Pasar Afrika(Wakanda) sebenarnya adalah merupakan babak aksi besar pada permulaan filem Civil War. Rupa-rupanya, akan ada banyak orang awam yang tidak bersalah terbunuh semasa pertempuran antara pasukan New Avengers Captain America dan Crossbone, Seolah-olah kejadian yang berlaku ini menjadi "peristiwa antarabangsa" yang disebut dalam sinopsis rasmi yang akhirnya akan menyebabkan kerajaan-kerajaan dunia untuk menguatkuasakan beberapa kawalan ke atas aktiviti superhero .

Mengenai Winter Soldier musim, Lainey Gossip mendedahkan bahawa dia akan menjadi "punca konflik" dalam Captain America: Civil War terutamanya memandangkan rahsia identiti ahli Avengers tidak menjadi isu dalam Marvel Sinematik Universe kerana hampir kesemua identiti Avengers telah diketahui. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana cara Bucky (Winter Soldier) akan diadaptasikan di dalam filem, tetapi kita tahu dari Avengers: Age Of Ultron bahawa dia masih dicari oleh Captain America, dan Lainey Gossip juga telah berkata bahawa Iron Man (Robert Downey Jr.) "mungkin menggunakan akta pendaftaran kerajaan" dan juga membantu mengesan brainwashed super soldier yang membunuh ibu bapanya, seperti yang dinyatakan dalam The Winter Soldier.


Tambahan pula, ia telah baru-baru ini melaporkan bahawa Panther Black (Chadwick Boseman) juga akan memburu Winter Soldier, tetapi masih tidak diketahui puncanya buat pada masa ini, tetapi Lainey Gossip menambah bahawa Crossbones juga mahukan Winter Soldier kembali di bawah beliau kawalan HYDRA. Nampaknya Sebastian Stan (Bucky Barnes-Winter Soldier) akan memainkan peranan penting dalam Marvel Sinematik Universe.


SINOPSIS RASMI CAPTAIN AMERICA : CIVIL WAR

Captain America : Civil War merupakan kesinambungan selepas kejadian dalam Avengers : Age Of Ultron, Steve Rogers membawa pasukan baru Avengers dalam usaha mereka untuk menjaga keamanan. Selepas insiden yang melibatkan ahli Avengers telah menyebabkan kemusnahan dan kehancuran Bandar dan juga harta awam, membawa kepada ketegangan politik untuk mewartakan sebuah sistem akauntabiliti dan mewujudkan badan pentadbiran untuk menentukan bila untuk mendapatkan khidmat pasukan. Ini menyebabkan ahli Avengers bertelagah sesama sendiri ketika cuba untuk melindungi dunia dari penjahat dan villain yang baru.

Pengarah Joe dan Anthony Russo juga termasuk Pengarah Fotografi Trent Opaloch, Production Designer Owen Paterson, Pereka kostum Judianna Makovsky. Producer filem Marvel Captain America: Civil War oleh Presiden Marvel Studios, Kevin Feige, dengan Louis D' Esposito, Alan Fine, Victoria Alonso, Patricia Whitcher, Nate Moore dan Stan Lee berkhidmat sebagai Eksekutif Producer.



Captain America : Civil War telah dijadualkan tayangannya pada 6 May 2016.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan