ADS

Rabu, 18 Mac 2015

Naruto Miniseries Akan Dilancarkan Selepas Siri Finale


Manga Naruto Shippuden telah berakhir, tetapi masih ada sambungannya lagi pada masa akan datang. Naruto miniseries baru telah dirancang untuk dilancarkan pada musim bunga akan datang . Minisiries yang baru akan diumumkan secara rasmi pada isu ke-50 tahun daripada Mingguan Shonen Jump, menurut New Anime Network.

Miniseries tersebut akan menjadi sebahagian daripada " Naruto Shin Jidai Kaimaku Projek " ( Projek Pembukaan Era Baru Naruto ) projek yang menandakan ulang tahun ke-15 Naruto ' . Pencipta Naruto iaitu Masashi Kishimoto telah mengumumkan Projek ini bermula dengan pengeluaran filem anime Naruto : The Last yang telah ditayangkan pada 6 Disember tahun lepas , dan terus disambung dengan pengenalan siri baru pada bulan April tahun ini.

Butiran mengenai minisiries adalah terhad , tetapi menurut laman Jepun My Game News Flash, minisiries ini mungkin memberi tumpuan kepada generasi baru Ninja dan khabar angin mengatakan bahawa Naruto dan Hinata akan mempunyai dua orang anak, seorang anak lelaki dan seorang anak perempuan. Anak lelaki Hinata dan Naruto akan dinamakan Bolt, atau Boruto dan anak perempuan pula dinamakan " Himawari, yang bermaksud bunga matahari di dalam bahasa Jepun. Saiyan Island juga meramalkan jalan cerita yang sama dan melaporkan bahawa minisiries ini akan memberi tumpuan kepada anak-anak Naruto, Hinata, Sakura, dan lain-lain. Sementara itu pelbagai laporan telah mengesahkan bahawa minisiries yang akan datang adalah lebih pendek daripada " Naruto " dan " Naruto Shippuden , ". Masashi Kishimoto masih belum mengumumkan jumlah naskah buku atau chapter untuk siri baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan