ADS

Khamis, 19 Mac 2015

Cool Fan Made Poster Untuk Captain America : Civil War


Peminat setia Marvel Sinematik Universe sudah mula berada selangkah dihadapan melangkaui Avengers: Age Of Ultron untuk filem epik seterusnya Captain America: Civil War.

Beberapa peminat MCU telah menghasilkan Fan Art untuk perang saudara antara Captain America dan Iron Man yang menempatkan Steve Rogers di sebelah kiri garis pemisah politik dan Tony Stark di sebelah kanan.

Pakaian kostum biru Captain America adalah di sebelah kiri dan Armor Suit merah Iron Man di sebelah kanan. Pakaian kostum Spiderman yang berwarna biru dan merah meletakkan Peter Parker tepat di tengah-tengah. (Sekarang anda sudah mengetahui asas bagi bahagian biru dan bahagian merah yang digunakan dalam peta geografi politik antara mereka bertiga.)

Satu poster yang radikal menterbalikkan jurang warna ini adalah penghormatan kepada Civil War, penuh dengan karya seni vektor khasnya. Merah adalah melambangkan warna yang menindas. Gambaran penghancuran tengkorak biru Captain America adalah sangat mendalam dan penuh dengan kekejaman. Tetapi ini tidak bermakna samada Captain America ataupun IronMan akan memainkan watak antagonis, manakala watak Spiderman pula tidak berpihak kepada mana-mana bahagian.

Anda akan berpihak pada bahagian siapa?
Lihat gambar Fan Art Di bawah. 

Captain America: Civil War telah dijadualkan ditayangkan di pawagam pada 6 Mei 2016.


Captain America: Civil War by Jean Pierre Llanos

Captain America: Civil War Movie Poster oleh Ancora Design


Captain America: Civil War (2016) Poster by Krallbaki

Marvel's Civil War Pilihan Spider-Man Poster Oleh Enoch16

Captain America: Civil War Poster Oleh AndrewSS7

Captain America: Civil War Poster Oleh Sahinduezguen

Captain America: Civil War Poster Oleh Sahinduezguen

Civil War Poster Oleh Orlando Arocena

Civil War Battle Oleh Vic55b


Tiada ulasan:

Catat Ulasan