ADS

Sabtu, 7 Mac 2015

James McAvoy@Profesor X bakal botak di dalam X -Men : Apocalypse?



Saya tidak tahu samada ia adalah khayalan saya, tetapi ianya telah menjadi sebutan pihak media sejak kebelakangan ini telah meletakkan nama Simon Kinberg bukannya bersama penulis beliau, bersama penerbit dan pengarah Bryan Singer. Ia kenyataan terbaru James McAvoy untuk filem itu wawancara bersama dengan The Huffington Post. Saya rasa saya ianya tidak mustahil, kata Simon Kinberg.

Buat masa ini, McAvoy masih tidak tahu menahu tentang skrip filem X-Men: Apocalypse, tetapi dia ada memberitahu bahawa dia mengharapkan filem ini akan menjadi global fenomena. Dia juga mengatakan dia merasa ini adalah filem di mana akhirnya dia akan menjadi botak.

Sama ada ya atau tidak Profesor X akan botak pada permulaan filem itu, atau pertengahan filem atau di penghujung filem masih belum diketahui, tetapi kita mungkin mengetahui hal itu tidak lama lagi. McAvoy kata Kinberg telah berjanji dengannya untuk memberitahunya mengenai X-Men : Apocalypse lebih mendalam beberapa minggu akan datang, jadi kita boleh mula menjangkakan lebih banyak trivia bakal bocor melalui temu bual pada masa hadapan.

X-Men: Apocalypse dijangka  di tayangkan di pawagam mulai Mei 2016, Kinberg tidak ke mana-mana, dan begitu juga McAvoy, tetapi kami masih menunggu pengesahan daripada pengarah filem itu sendiri Bryan Singer.

Beberapa pelakon baru akan diperkenalkan, tidak lupa juga pelakon watak antagonis. Kita bakal mengetahuinya dengan lebih lanjut pada masa akan datang.


Sumber : Brendon Connelly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan