ADS

Jumaat, 6 Mac 2015

Filem Suicide Squad bakal memperkenalkan Joker yang lebih muscular?

Filem Suicide Squad bakal memperkenalkan Joker yang lebih muscular?




Pada ketika ini , mendiang Heath Ledger sebagai Joker di dalam filem The Dark Knight sebagai sebuah ikon musuh Batman yang mantap , berbanding dengan Joker di dalam filem-filem Batman sebelum ini. Prestasi Heath Ledger boleh dikatakan terbaik setakat ini , ramai yang beranggapan bahawa The Joker akan dimainkan oleh pelakon Jared Leto baru filem Suicide Squad diragui. Tetapi apabila Jared Leto pemenang Oscar kategori pelakon pembantu terbaik telah mengumumkan untuk mengambil bahagian, kebimbangan itu bertukar menjadi sesuatu yang dinanti-nantikan.

Sejak itu , beberapa butiran konkrit telah mengesahkan Jared Leto ditawarkan untuk melakonkan watak Joker bersama beberapa watak penjahat di dalam DC Comics, Leto mendakwa bahawa dia bakal menambahkan berat badannya untuk menjayakan peranannya sebagai Joker ( dijangkakan bakal memulakan penggambaran pada bulan April ).

Ramai peminat berharap watak Joker yang dilakonkan oleh Jared Leto berambut panjang. Pengarah David Ayer masih mempunyai banyak masa dan waktu untuk menggubal hala tuju plot filem dan karakter, sudah lebih beberapa dekad berbagai versi watak penjahat ikonik Joker yang telah dibawakan ke layar perak. Sudah semestinya lakonan Jared Leto sebagai Joker dinanti-nantikan.


                             


                   Jared Leto memuat naik gambar terbarunya di Instagram yang berambut pendek.

Pelakon Margot Robbie melakonkan watak Harley Quinn dan Will Smith sebagai Deadshot bercakap mengenai persediaan mereka menjalani latihan untuk filem itu dan perubahan fizikal lebih ketara untuk watak Joker yang mempunyai susuk badan yang lebih tegap ( yang mungkin akan menghabiskan sebahagian besar filem itu di dalam penjara )

David Ayer dan Leto bakal memperkenalkan watak Jokers yang mempunyai fizikal berlainan yang tidak pernah  dibawakan filem-filem Batman sebelum ini. Filem The Dark Knight telah memperkenalkan salah satu lakonan ikonik mendiang Heath Ledger yang paling berbahaya dan menakutkan. Dengan Ben Affleck sebagai Batman dalam sinematik baru DC bersama Joker lakonan Jared Leto di bawah bimbingan pengarah,penerbit dan juga penulis Zack Snyder bakal membawa sesuatu yang baru yang belum pernah kita saksikan.

Kita perlu menunggu dan lihat bagaimana Jared Leto muncul sebagai Joker selepas penggambaran bermula, tetapi kepada orang-orang yang bimbang terlalu banyak uji kaji atau transformasi fizikal boleh menjadi pilihan yang berbahaya, kemungkinan Joker 'besar' juga perlu ditimbang.

Kita berharap Clown Prince of Gotham@Joker lakonan Jared Leto bakal membawa sesuatu yang baru. Malah Joker yang kuat boleh mungkin juga boleh kalah dengan Batman lakonan Affleck yang lebih tua dan berpengalaman, tetapi jika persengketaan panjang Batman dan Joker boleh dikatakan masuk akal (seperti yang dilihat dengan Joker yang lebih besar dalam Komik dan siri animasi oleh Frank Miller "Dark Knight Returns").

Apa yang anda fikir tentang pelan Jared Leto untuk menambah berat badan? Adakah anda teruja untuk menyaksikan filem Suicide Squad.Kongsi pendapat anda, teori, dan kebimbangan dalam komen di bawah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan