ADS

Khamis, 5 Mac 2015

Kata Ketua Pengarah Warner Bros KevinTsujihara, Filem DC Comics adalah lebih luas daripada Marvel



Filem superhero telah menjadi trend terkini, banyak studio filem Hollywood yang menerbitkan filem bergenre begini. Beberapa studio besar seperti Marvel, DC, Fox dan Sony sedang dalam perancangan menerbitkan banyak filem untuk karakter kepunyaan studio masing-masing, dan sesetengah pihak bimbang lambakan filem bergenre begini membuatkan peminat cepat merasa bosan. Tahun depan, Warner Bros akan melancarkan filem Batman V Superman : Down Of Justice, yang akan menjadi sebuah alam sinematik baru bagi DC. Mereka tidak mengambil berat tentang lambakan filem superhero. "Perkara utama adalah bahawa filem dan rancangan televisyen dan permainan, semuanya kelihatan sangat berbeza ... anda harus mampu untuk mengambil kesempatan daripada kepelbagaian watak-watak ini," kata Warner Bros.CEO KevinTsujihara di Morgan Stanley Teknologi Rabu, Media Persidangan & Telecom.

Kami sudah tahu Marvel telah berjaya membawa alam sinematik mereka. DC juga boleh melakukannya" dunia DC adalah sangat berbeza," kata Tsujihara. "Mereka penuh dengan realisme, dan mereka yang luas daripada filem Marvel."

Ia juga membantu bahawa DC kerana mempunyai dua adiwira yang cukup terkenal. " francais menjadi semakin besar dan lebih menguntungkan," kata Tsujihara. "Anda tidak perlu memperkenalkan lagi karakter 'Batman dan Superman yang sememangnya dikenali oleh orang ramai."

(Melalui Variety)


Batman Superman v: Dawn Of Justice bakal ditayangkan di pawagam 25 Mac 2016. Pelakon : Henry Cavill sebagai Superman, Ben Affleck sebagai Batman, Gal Gadot sebagai Wonder Woman, Jesse Eisenbeg sebagai Lex Luthor dan Jason Momoa sebagai Aquaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan