ADS

Rabu, 30 Disember 2015

Lihat Penampilan Rasmi Benedict Cumberbatch Sebagai Doktor Strange Marvel


Majalah Entertainment Weekly telah menampilkan penampilan rasmi pertama pelakon Benedict Cumberbatch sebagai Doktor pelik .



Menurut laporan dalam artikel daripada majalah itu mendedahkan, bahawa Benedict Cumberbatch hanya beberapa kali sahaja berpeluang untuk memakai kostum di set pengambaran. Filem ini baru sahaja memulakan penggambaran pada November lalu, dan dijangka berakhir pada March 2016.

"Saya masih dalam peringkat awal dalam pembelajaran mengenai semua itu, " kata Cumberbatch . "Ia adalah seperti , okay , saya kerap melakukan pose serta gerakan tangan jari bermain mantra-mantra, perkara rutin di dalam casting, semua yang dilakukannya secara fizikal. Saya berfikir, akan ada banyak permainan dan pergerakan tangan dan jari dan saya masih berusaha berlatih melakukannya. Kami masih belum melakukan adegan sebegitu lagi. Saya menyedarinya. Tetapi, walaubagaimanapun ianya adalah hebat . Ia seperti anda hanya perlu bereksperimentasi. "


Majalah Entertainment Weekly juga turut menampilkan beberapa keping gambar terbaru dan serta konsep art "Doktor pelik". Sanctum Sanctorum , pangkalan operasi, dan menampilkan Benedict Cumberbatch dalam perananmya. (melalui Entertainment Weekly ).



Sanctum Sanctorum Dikatakan Sebagai Base Operation Dr.Strange

Scott Derrickson sebagai pengarah dengan pelakon yang turut serta termasuk Benedict Cumberbatch sebagai Stephen Strange, Tilda Swinton sebagai The Ancient One, Chiwetel Ejiofor sebagai Baron Mordo, Rachel McAdams dikhabarkan akan memegang peranan Christine Palmer, yang juga dikenali sebagai Night Nurse dan Mads Mikkelsen akan memainkan peranan villain, tetapi identiti peranannya dirahsiakan.



Marvel Dr.Strange telah dijadualkan tayangannya pada 4 November 2016.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan