ADS

Isnin, 30 November 2015

Video : Superman Membuka Topeng Batman Dalam Teaser Terbaru Batman V Superman


Sebuah klip video sneak preview untuk trailer rasmi Batman V Superman yang kedua telah dikeluarkan. Trailer rasmi kedua Batman V Superman bakal dikeluarkan semasa tayangan rancangan tv Jimmy Kimmel Live pada Rabu ini, Warner Bros telah mengeluarkan satu teaser sneak preview video dari Batman v Superman: Dawn of Justice yang memaparkan Man of Steel membuka topeng Batman dan mendedahkan identitinya.  Lihat video teaser trailer tersebut di bawah.


.



Sinopsis rasmi Batman V Superman : Down Of Justice


"Gusar dengan tindakan Super Hero yang berkuasa seperti tuhan dibiarkan tanpa kawalan, seorang vigilante yang paling geruni daripada Gotham City itu sendiri terpaksa mengambil tindakan menentang wira penyelamat moden yang paling dihormati dari Metropolis, manakala dunia menjadi kalut dan tidak bersefahaman dengan wira jenis apakah ia benar-benar memerlukan. Ketika Batman dan Superman berperang di antara satu sama lain, satu ancaman baru mulai timbul dan meletakkan manusia dalam bahaya yang lebih besar daripada ia pernah diketahui sebelum ini."


Batman V Superman : Dawn Of Justice diarahkan oleh Zack Snyder, ditulis oleh Chris Terrio, screenplay oleh David S. Goyer. Charles Roven dan Deborah Snyder sebagai producer, dengan Benjamin Melniker, Michael E. Uslan, Wesley Coller, David S. Goyer dan Geoff Johns berkhidmat sebagai executive producer.

Batman V Superman : Down Of Justice telah dijadualkan tayangannya pada 25 March 2016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan