ADS

Selasa, 4 Ogos 2015

Deadpool Trailer Versi Red Band Secara Rasminya Dikeluarkan Online



20th Century Fox telah mengeluarkan trailer pertama filem Deadpool, yang diklasifikasikan sebagai R -rated. Berkisar tentang Askar upahan berani mati dan seperhero yang berkemampuan memecah dinding keempat (breaking forth wall-dunia realiti dan imiginasinya tidak terbatas). Kisah superhero komedi ini dibintangi oleh Ryan Reynolds dan dihasilkan dari studio francais X -Men.


Trailer pertama itu telah di pertontonkan di dalam rancangan talk show Conan O'Brien secara lansung malam tadi.


Anda boleh melihat trailer tersebut di bawah. Peringatan RedBand Trailer tidak sesuai untuk tontonan kanak-kanak dan yang berumur 18tahun ke bawah.






Sinopsis Rasmi Filem Deadpool

Berdasarkan anti-hero yang tidak konvensional dari Komik Marvel, Deadpool menceritakan tentang bekas Pasukan Operasi Khas bertukar menjadi askar upahan, selepas dia menjadi bahan eksperimen yang dahsyat, hasil daripada eksperiment tersebut dia telah mendapat kelebihan penyembuhan pantas seperti Wolverine dan membuat keputusan dengan menjadi Deadpool sebagai alter egonya. Berbekalkan dengan kebolehan barunya dan membawa karakter yang gelap serta twisted sense of humor, Deadpool memburu orang yang hampir memusnahkan hidupnya.

Deadpool telah dijadualkan tayangannya pada 12 Februari, 2016.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan