ADS

Rabu, 1 April 2015

Filem Deadpool Secara Rasminya Adalah Rated-R






Berita baik untuk para peminat, Fox secara rasminya akan menghasilkan filem solo Deadpool mereka dengan Rated-R, banyak spekulasi telah dikata sama ada studio Fox akan menghasilkan filem itu Rated-PG 13 atau Rated-R, akhirnya segala spekulasi berakhir dengan filem Deadpool adalah Rated-R yang mana berpadanan dengan karakter Merc yang bermulut celupar itu. Berita itu telah diumumkan oleh Site JoBlo dari sebuah clip pendek dimana Ryan Reynolds telah diwawancara oleh Mario Lopez tentang Rating yang bakal digunakan untuk filem Deadpool dan secara tiba-tiba Deadpool telah muncul dan memukul Mario Lopez dengan menggunakan spotlight, ianya adalah melucukan. Anda boleh melihat video di bawah.





Filem itu diarahkan oleh Tim Miller, Deadpool dibintangi Ryan Reynolds sebagai Deadpool / Wade Wilson, Morena Baccarin sebagai Copycat, dan TJ Miller sebagai Weasel. Skrip filem ini telah ditulis bersama oleh pencipta asal watak Deadpool Rob Liefeld, Fabian Nicieza, Rhett Reese dan Paul Wernick.

Pada minggu lepas Ryan Reynolds telah berkongsi gambarnya dalam kostum rasmi Deadpool, ianya adalah satu adaptasi yang hampir sama seperti di dalam buku komik. Dan kini dengan Rated R ianya juga merupakan satu penghormatan untuk Deadpool yang berpewatakan humor gelap dan dan ganas, ia kelihatan seperti Deadpool boleh menjadi salah satu adaptasi komik paling tepat seperti di dalam komik.

Deadpool telah dijadualkan tayangannya pada 12 Februari, 2016.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan