ADS

Selasa, 18 Ogos 2015

Video: Captain America : Civil War Panel Di D23 Bersama Chris Evans Dan Anthony Mackie


Baru-baru ini telah berlansungnya konvensyen Expo D23 Disney di Anaheim Convention Center California, Marvel Studio telah menyertai slot panel untuk Live Action Movie bagi mempromosikan filem mereka yang akan datang. Ketika panel Live Action Movie filem Captain America, Executive Marvel Studio Kevin Feigi telah hadir dan membuat presentation untuk filem Captain America : Civil War, kemudian beliau menjemput pelakon Chris Evans dan Anthony Mackie untuk naik ke pentas, Apabila Chris Evans dan Anthony Mackie mengambil alih pentas untuk mempersembahkan video trailer pertama filem Captain America: Civil War di D23 Expo Disney, mereka membuatkan peminat teruja dan suasana di dalam dewan menjadi riuh dan gamat. Ia adalah salah satu momen yang dinanti-nantikan di D23 Live Action Movie panel.




Panel filem Captain America : Civil War ini telah diadakan selepas panel Live Action Movie Dr.Strange, peminat dan penonton yang telah mengikuti panel Dr.Strange sebelum ini telah ternanti-nantikan untuk melihat trailer pertama filem Marvel Captain America : Civil War yang bakal menjadi salah satu filem yang paling besar tahun depan. Sebelum menayangkan klip trailer,Chris Evans dan Anthony Mackie memberitahu bahawa mereka telah terbang daripada set penggambaran Captain America : Civil War di Jerman untuk menghadiri panel Live Action Movie di D23 sempena mempromosikan filem mereka. Mereka juga turut bergurau bahawa mereka telah belajar menyunting filem sendiri menggunakan iMovie untuk menghasilkan trailer yang bakal ditayangkan itu dan mereka juga turut berkongsi beberapa anekdot peribadi mereka tentang menjadi peminat besar Disney.



Tetapi agak mengecewakan trailer Captain America : Civil War yang telah ditayangkan di D23 itu masih belum dikeluarkan online. Tetapi kami telah mendapat sedikit gambaran mengenai trailer Captain America : Civil War yang telah ditayangkan semasa panel Live Action Movie D23.


 12 Ogos 2015 stuntman memakai kostum Captain America di set pengambaran Civil War di Berlin Germany

Menurut Akses Hollywood mengenai description trailer Captain America : Civil War, ia bermula dengan pertempuran epik Captain America bersama Falcon dan Black Widow bertarung dengan Crossbone. Dari trailer tersebut turut menampilkan Iron Man, Black Widow, Scarlet Witch, Vision, Hawkeye dan Ant –Man. The Winter Soldier aka Bucky Barnes yang merupakan rakan karib Steve Rogers telah pulih dari brainwash Hydra dan beliau dilihat bersama Scoot Lang aka AntMan. Quick shot Scarlett Witch bermain catur bersama Vision yang memakai tuxedo. Kemudian terdapat upacara pengebumian, bendera Union Jack dapat dilihat di atas keranda, Tony Stark melihat Steve Rogers dan berkata kepada Captain, "Kadang-kadang, aku teringin menumbuk kau serta gigi yang sempurna itu!, tanpa sempadan kita adalah lebih teruk daripada orang jahat " Ini mungkin bibit permulaan perbalahan mereka!. Juga terdapat penampilan Black Panther pertama yang dilihat sedang beraksi dengan lengkap memakai kostum. Selepas itu terdapat babak IronMan serta War Machine dan Captain America serta ahli Avengers yang lain berkumpul, mungkin ini adalah pertempuran terakhir. Kemudian Black Widow berbalah dengan Hawkeye "Kita masih kawan, bukan? " tanya Black Widow. "Ia bergantung kepada begaimana awak memukul saya! " balas Hawkeye. Dalam garaj tempat letak kereta, Falcon membuka sebuah pintu van. Scott Lang sedang tidur di dalam van tersebut, kemudian beliau melompat dan sangat teruja dapat bertemu dengan Steve Rogers. "Saya berjabat tangan anda terlalu lama, " katanya, gembira. "Saya kenal anda juga" kata Scoot Lang kepada Scarlet Witch , saya tidak dapat berhenti melihat kamu Cap, Awak adalah terbaik. " "Saya tahu anda tahu banyak orang yang mempunyai super power, " kata Scoot Lang lagi. "Jadi fikir untuk mengucapkan terima kasih kepada saya ! Maksud saya , terima kasih kerana memikirkan saya! ".


SINOPSIS RASMI CAPTAIN AMERICA : CIVIL WAR

Captain America : Civil War merupakan kesinambungan selepas kejadian dalam Avengers : Age Of Ultron, Steve Rogers membawa pasukan baru Avengers dalam usaha mereka untuk menjaga keamanan. Selepas insiden yang melibatkan ahli Avengers telah menyebabkan kemusnahan dan kehancuran Bandar dan juga harta awam, membawa kepada ketegangan politik untuk mewartakan sebuah sistem akauntabiliti dan mewujudkan badan pentadbiran untuk menentukan bila untuk mendapatkan khidmat pasukan. Ini menyebabkan ahli Avengers bertelagah sesama sendiri ketika cuba untuk melindungi dunia dari penjahat dan villain yang baru.

Pengarah Joe dan Anthony Russo juga termasuk Pengarah Fotografi Trent Opaloch, Production Designer Owen Paterson, Pereka kostum Judianna Makovsky. Producer filem Marvel Captain America: Civil War oleh Presiden Marvel Studios, Kevin Feige, dengan Louis D' Esposito, Alan Fine, Victoria Alonso, Patricia Whitcher, Nate Moore dan Stan Lee berkhidmat sebagai Eksekutif Producer.

Captain America: Civil War akan menjadi filem yang pertama di dalam fasa ke-3 Marvel, telah dijadualkan tayangannya pada 6 Mei 2016, diikuti dengan Dr.Strange yang merupakan debut pertama yang telah dijadualkan tayangannya pada 4 November 2016.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan