ADS

Rabu, 4 Mac 2015

Marvel's Avengers: Age of Ultron - Trailer 3





Setelah mengikuti pertandingan Twitter mereka awal hari ini , Marvel Studios telah mengeluarkan trailer ketiga untuk filem Avengers : Age Of Ultron.

Berikut beberapa poster watak yang baru telah dikeluarkan, trailer yang di dalam spekulasi mengenai sama ada syarikat itu masih mempunyai satu lagi pengumuman besar diam-diam mereka untuk hari esok .

Marvel Studios mempersembahkan filem Avengers: Age Of Ultron, epik sekuel kepada filem terbesar Super Hero yang sepanjang zaman. Apabila Tony Stark cuba untuk memulakan program penjaga keamanan, sesuatu telah berlaku dan pasukan adiwira The Avengers, Iron Man, Captain America, Thor, The Incredible Hulk, Black Widow dan termasuk Hawkeye bergabung tenaga untuk menjaga keamanan dunia. Sebuah robot kecerdasan buatan bergelar Ultron telah muncul untuk menghapuskan umat manusia, nasib dunia bergantung kepada pasukan The Avengers untuk menghentikannya niat jahat Ultron.Bermulalah sebuah pengembaraan epik global dan unik.

Marvel Avengers: Age of Ultron dibintangi Robert Downey Jr , yang kembali sebagai Iron Man , bersama-sama dengan Chris Evans sebagai Captain America, Chris Hemsworth sebagai Thor dan Mark Ruffalo sebagai The Hulk . Bersama-sama dengan Scarlett Johansson sebagai Black Widow dan Jeremy Renner sebagai Hawkeye, dan dengan sokongan tambahan Samuel L. Jackson sebagai Nick Fury dan Cobie Smulders sebagai Agen Maria Hill , pasukan Avengers bergabung tenaga semula untuk mengalahkan James Spader sebagai Ultron, yang membawa misi untuk menghapuskan umat manusia. Sepanjang perjalanan, mereka menghadapi dua pendatang baru misteri dan kuat, Wanda Maximoff(Scarlet Witch) , dimainkan oleh Elizabeth Olsen, dan Pietro Maximoff(Quicksilver) , dimainkan oleh Aaron Taylor Johnson, dan pembantu Iron Man iaitu Jarvis dalam bentuk baru apabila menjadi Vision dimainkan oleh Paul Bettany.
Ditulis dan diarahkan oleh Whedon Joss dan dihasilkan oleh Kevin Feige, Marvel Avengers: Age Of Ultron adalah berdasarkan siri buku komik terbitan Marvel iaitu The Avengers, pertama kali diterbitkan pada tahun 1963.

Avengers: Age of Ultron  mula ditayangkan pada 23 April 2015 di pawagam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan